شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
۰ نفر

شهروندان برای کمک به بی خانمان ها و کارتن خواب ها که کنار خیابان بیتوته کرده اند می توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا به مددسراها منتقل شوند.

کارتن خواب

به گزارش همشهری آنلاین، آسمان تهران بارانی شده است و شهرندان از این هوای پاییزی لذت می برند. در این میان هستند کسانی که بارش باران نه تنها شادشان نمی کند بلکه سقف بالای سرشان را خیس و نابود می کنند. قطعا با این افراد که بی خانمان و کارتن خواب هستند در معابر شهر مواجهه داشته اید. بنا به گفته های سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، شهروندان برای کمک به بی خانمانان می توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

سید محمد نقیب عنوان کرده است که کارتن خواب ها توسط نیروهای حامی گشت به مددسراها انتقال داده می شوند و در آنجا می توانند لباس و جای خواب و غذای گرم دریافت کنند. او در ادامه گفت: «علاوه بر مددسراهای ثابت، ۱۰ دستگاه اتوبوس در قالب مددسرای سیار پیش بینی شده که در ۱۰ میدان پرتردد مستقر و پذیرش بی خانمان ها و کارتن خواب ها در آنها انجام خواهد شد. به طور کلی امسال آمادگی پذیرش ۲ تا ۳ هزار بی خانمان و کارتن خواب در مددسراها وجود دارد و هیچ مانع و مشکلی در این موضوع نخواهیم داشت.»

کد خبر 885188
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha